Énidő 2.

Kicsit várnom kellett, hogy leülepedjen… Egészen fantasztikus énidőt töltöttem Andalúziában barátnőmmel és az ő nagylányával, aki egyben a keresztlányom is. Váratlanul jött a kérdés, és én igent mondtam szinte rögtön. Ez az én szerencsém, hogy nem gondolkodtam sokat, ösztönből válaszoltam. Ha elkezdek agyalni, hogy jaj, már megint a repülő, amit utálok, az ezzel járó macerák, meg mit eszik ezalatt a párom=ami egy hülyeség, hisz nem nagyon hallottam olyanról, hogy 12 napra magára hagyott férfi éhenhalt volna, ezen csak mi nők tudunk aggódni, mert azt hisszük, hogy a párunk nélkülünk egy szerencsétlen retardált, aki nem tud magáról gondoskodni=akkor még az is lehet, hogy itthon maradok. De most működtek az ösztöneim, és nem bántam meg. Egy dologgal szembesültem odakint:mindenki másképp pihen. Én szeretek lelassulni, átvenni a város ritmusát, nézni a tengert, az embereket, néha megnézni valami nevezetességet, aztán megint ülni, nézni a tengert, kávézni, jókat enni, és ha lehet, nem a turistás helyeken, hanem ott, ahol a helyiek is esznek. A barátnőm idegenvezető, aki állandóan pörög, viszi a turistákat egyik templomból a másik múzeumba, neki nehezen ment a lelassulás, minden napra tervezett hosszú autóutakat és városnézést, ezért minden reggel 7 =kor keltünk és este értünk haza hullafáradtan. Tartott ez addig, amíg fel nem lázadtunk a keresztlányommal, és közöltük, hogy holnap mi sehova nem megyünk, 9=ig alszunk, és csak a környéken fogunk sétálni. Innentől egész emberi lett az üdülés, és a barátnőm is elengedte a templomokat, meg a többi néznivalót. Nagy nehezen, de lelassult ó is. Csodás majdnemkéthét volt, feltöltódtem napsütéssel, tengerrel, finom ételekkel, így talán könnyebben viselem a telet. Egész más volt, mint férjjel, családdal nyaralni, itt tényleg nem volt más dolgom, csak hogy élvezzem az ottlétet, és magammal foglalkozzak. Ez az én idóm volt. A szó szoros értelmében.

Picassónak súgtunk valamit…
Zseniális mangós= avokadós lazacos rukkola